TOMORROW



Nu mina vänner är det inte långt kvar! Arton timmar eller något sånt! Herre jesus, jag kan inte fatta det själv!
Dagen har som väntat vart lite kaosig, jag älskar att jag alltid väntar med allt till sista minut! Men nu är jag färdigpackad, alla ärenden är uträttade och jag har sagt hejdå till mina fina vänner! Nu gällere!

Nu är det såhär att jag har lovat föräldrar, släktingar, arbetskollegor med flera att föra en reseblogg under tiden jag är i Australien! Först funderade jag på om jag skulle fortsätta här men insåg att denna blogg är alldeles för full av privata saker att jag inte vill bjuda in alla hit och har därför valt att en stund framöver flytta mig till en annan adress! Så på www.ebbainoz.blogg.se kan ni hädan efter följa mig! Jag vet inte hur mycket jag kommer ha möjlighet att blogga, men jag ska göra så gott jag kan! Vi ses där! PEACE OUT xxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0