41 Days


haha jaa jag är ju en sån otroligt nördig människa, ni ser ju.. knåpat ihop ett kollage en onsdagsnatt..haha

På fredag är det löning och det är ju alltid en uppskattad dag! Jag ska försöka spara mycket av månadens lön, jag ska ju till england om två veckor och så såklart behöver jag ju en och annan krona till oz. Men jag kände nån tusenlapp eller två kan jag väll ändå få sätta sprätt på nu vid löning, så jag sitter och glor på kläder jag vill klicka hem. Det känns konstigt att sitta och kolla på bikinis och shorts nu när det är kolsvart och ruggigt utomhus. Men det känns samtidigt otroligt skönt att inte behöva uthärda ännu en svensk vinter! 22 h -lön 41 dagar - oz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0