Snillet


Oj oj oj, back in the days

Vissa människor (inklusive mig själv) borde inte vara tillåtna att dricka alkohol. Vissa människor (jag själv) kan inte hantera detta i allt för stora mängder! De (jag) blir till känslosamma nervvrak och sms skickas iväg som de (jag) i förnekelse vägrar läsa dagen efter. Nåväl, att gå ut med jobbarpolarna var riktigt kul! Mindre kul att vakna imorse och krypa iväg till jobbet och osa alkohol. Kände mig inte riktigt lika genialisk som jag gjorde när jag skrek "Tequila Race!!!" klockan halv två igår. Bra jobbat. Har kallsvettats och käkat mig igenom jobbdagen och så fantastiskt det var att få komma hem och krypa ner under täcket och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0