UNDERDOG



Känns konstigt att ladda inför beachen dagen innan första december! Men nu är det bara 35 dagar kvar tills jag ska lägga mig på bondi beach bland en massa vältrännade superbruna människor så det gäller att ligga i! Scaary! Så jag och Elin tog oss en tripp till solariet ikväll igen, helt underbart skönt! Idag är det även FREDAG i mitt messed-up liv eftersom min enda lediga dag den här veckan är imorgon! Det kommer bli en totalhetsig dag med tusen ärenden och grejer som ska göras men det ska bli så skönt ändå! SOVMORGON! 

By the way, elin hetsade om att miniatyrbilden på julklappen jag köpte i förra inlägget inte funkade så nu är det kirrat! Check 'em out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0