Can't see through your fake tan



Jag har jobbat den sjunde dagen i rad idag och nu är jag härligt mosig! Jag ser fram emot en ledig helg!
Jag och mamma har spenderat kvällen framför tvn och bölat till Idol med kärleks-tema! Haha, vi är sånna otroliga mesar. Random att de sjöng låten jag använde som blogg-rubrik igår! Haha! Den är ju stenålder! Otippat
Nu sitter jag och hetsar Danny att välja kläder från Junkyard som hans rika (eller?) flickvän kan få ge bort i julklapp! Ska nog köpa något till mig själv också innan jag går och lägger mig! Imorgon blir det utekväll så det är dags att ladda batterierna! (Haha, orutinerad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0