arctic monkeys

"Assuming that all things are equal,
Who'd want to be men of the people,
When there's people like you?” 



Veckan efter jag landat i australien spelar ett av mina absoluta genom tiderna favoritband, Arctic Monkeys i Sydney. Dock spelar ironiskt nog ett annat av mina favoritband The Kooks samma dag som jag landar och min fattiga bättre hälft Elsa har skurit ner utgifterna till att jag får välja ETT band. Brr, det är som att välja mellan ett liv utan mat eller sex. Har spenderat de senaste dagarna med att överväga noggrant och nu har jag beslutat mig för att det blir arctic monkeys för dom kommer nog leverera en grym live show och jag kan inte vänta på att få Alexander Turners öronorgasm-röst live! Är så sjuuukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0