Vad hände 2011?

Så vad hände 2011?

Jag vet att jag stod när det nya året ringdes in och sa att det här skulle bli mitt år.
Haha, året började helt annorlunda, vill påstå att de tre första månaderna var en enda smet och nått jag är så glad över att kunna lämna med ett nytt år.

Vad som hände sen var istället fantastiskt,

Jag sa upp mig på McDonalds - vilken lycka det var!
Jag började jobba på Mariagården ett jobb så fantastiskt att jag inspirerats för resten av mitt liv.
Jag träffade Danny, någon som jag idag håller allra hårdast om hjärtat och förmodligen kommer att göra alltid.
Jag blev upp över öronen kär
Jag tog studenten, den absolut bästa dagen i mitt liv
Jag hade en fantastisk sommar, kanske en av de bästa
Jag hade en fartfylld höst med resor till Riga, Berlin och England i två vändor

Jag bokade en en-vägs biljett till Australien

Och det är i och med det jag kommer ringa in det nya året, ett nytt år, ett nytt land, en ny breddgrad. Det kommer bli fantastiskt.
Jag vågar nästan säga att -det kommer bli mitt år.
GOTT NYTT 2012 min vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0