MERMAID


Min älskade elsa, världens finaste, snart ses vi!

Min finafina Elsa ringde mig just från australien och hade ringt in det nya året redan! Med 11 timmars tidskillnad blir det ju lite annat. Full och glad var hon iallafall och jag längtar så jag dör att få träffa henne! Hon pratade om att vi kanske skulle hyra ett hus när jag kommer, hon jag, hennes brittiska pojkvän och hans bror! Hur fett vore inte det? Nu kan jag nästan inte hålla mig längre, vill bara åka nu nu nu, känns som jag bara går och väntar! Fast det gör jag ju inte, jag har jobbat nästan varje dag den här veckan, imorgon blir det jobb vid sju så inget tolvslag för min del, och sen blir det sista dagen på jobbet på måndag! SJUKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0