Land Down Under



Med sex dagar kvar tills jag beger mig till the land down under kände jag att det började bli dags att börja packa. Det är så otroligt svårt att packa till obestämd framtid! Jag har ju bestämt mig för att köpa mycket kläder där så jag tar bara med mig det jag verkligen vet att jag skulle ta på mig och skulle sakna om jag lämnade hemma. Allt börjar bli klart nu, pengarna från fonderna ramlar väll in någon gång i morgon, och i och med det är jag klar för avfärd. Det känns helt galet faktiskt, jag börjar inse att det faktiskt börjar bli dags att åka nu! Den fina boken med The Beatles på ska förövrigt bli min resedagbok/book of stuff under resan och jag längtar till att få börja fylla den med historier!:) Nu ska jag fortsätta och sen hoppa i duschen för ikväll hade jag och Josefine planerat att gå ut och ta en öl och snacka lite skit! Catch you lateroo xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0