Antidote



Mina dagar flyger iväg och jag har så mycket saker för mig och saker som ska göras att jag till och med installerat en "to do"-app på min iphone! Idag efter jobbet åkte jag och älskade mamma till eskilstuna för att kolla efter en väska jag ska ha till oz, det var svårt men jag hittade nog en som blir riktigt bra. Svängde även in på monki och hittade ett linne perfekt till stranden, spenderade ett av mina två MUS-presentkort på lite safe stuff, penslar och en ny concealer. Svängde även förbi och köpte fler nitar jag ska pynta fler prylar med (som jeansvästen i ett tidigare inlägg:) kommer bli tipptopp! Nu håller jag på att packa till england, nio dar i ett handbagage, haha vilket skämt! Laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0