elsa emelie printz emond

Det är helt fantastiskt hur en enda människa kan få dig må så pass mycket bättre på en nanosekund. Elsa, var har du vart hela mitt liv? Eller de senaste månaderna i allafall. Love you. i do i do i do. Du är guld värd, eller nej inte guld, diamant, nej inte det heller
- Du är värd allt fint i hela världen.


Och så mycket sött hon kommenterat och säger:

Elsa om KiDS:
MEN GULLEVÄNNEN MIN! PUSSSSSSSS , och på ons blire FIKA! Myspys! <333 p.s jag skulle självmant tova mitt hår lite för att få köpa en Ice age 3 balsamspray på flaska! ;) d.s

Elsiiiie om Learning to breathe:
Du är fin som en rosenknopp, vet du det va? Snyggunge!


Elsa om SP2ESK:
Snyggve


(msn) elsa säger:
"hahha vännen min sluta ALDRIG blogga
jag älskar din blogg! 
fyfan vad jag garvade åt ditt klipp på joe jonas!"


<33


Kommentarer
Postat av: Elsan

Åååååh raring ! du är ju underbar, det här inlägget förgyllde min dag! En helt vanlig sketen dag blev nu en toppkanondag ! Du är bäst ! Puss Sockertoopp

2009-08-25 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn vore trevligt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så jag kan svara:

Skriv det du har på hjärtat !:

Trackback
RSS 2.0